На Михайлівщині вирішували проблеми району

20.02.2017 під керівництвом голови райдержадміністрації О.Стуленя відбулась оперативна нарада за участі першого заступника голови райдержадміністрації Л.Калужської, заступника голови райдержадміністрації І.Спасської, керівника апарату райдержадміністрації А.Старокожко, заступника голови районної ради І.Лагєрєвої, Михайлівського селищного голови О.Ракши, начальників відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників територіальних органів виконавчої влади, передає МИХАЙЛІВКА СЬОГОДНІ з посиланням на Михайлівську РДА.

Присутні заслухали наступні питання: про заплановані заходи щодо проведення операції «Урожай-2017»; про початок кампанії декларування доходів громадян; про підготовку проектів під субвенцію з державного бюджету на соцекономрозвиток та з Державного фонду регіонального розвитку; про стан нарахування та виплати населенню субсидій та соцдопомог; про стан дотримання законодавства щодо захисту прав дітей в районі; про стан та заходи щодо схоронності лісосмуг в районі; про результати вивчення питання щодо скорочення чисельності безпритульних (бродячих) собак, які становлять небезпеку життю, здоров’ю людей в смт Михайлівка.

Розпочали нараду з інформації О.Стуленя, який наголосив, що згідно з Указом Президента України від 11.02.2015 №69/2015 щорічно 20 лютого вшановується подвиг учасників Революції гідності та пам’ять Героїв Небесної Сотні. Всі присутні вшанували пам’ять загиблих хвилиною мовчання.

Учасники наради заслухали інформацію начальника управління Пенсійного фонду України в Михайлівському районі В.Матросова, в.о. начальника Михайлівського відділення Токмацької ОДПІ Л.Ільїної, начальника відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації Н.Левчук, начальника управління соцзахисту населення райдержадміністрації Л.Приступи, начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Д.Озмитель, начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Ф.Богдана, в.о. начальника управління Держпродспоживслужби у Михайлівському районі І.Коноваленко.

За результатами обговорених питань надані відповідні доручення.